Wednesday, February 9, 2011

Majlis Perkhawinan

Salam..

..6 Feb 2011..
..Seawal jam 7.00 pg, aku da family aku menuju ke Seremban utk menghadiri satu majlis perkhawinan sdare ayh aku..
..Dkt highway, ayh pecut smpai 160km/h sbb nk kejar mse..
..Yelaa, tkot lewat..
..Lgpn, pg2 xkn de polis kot..
..Polis pn masih membuta lg kt umah..
..Jam 8.30 pg, kami tiba di R&R Seremban..
..Mmg da plan tunggu kt R&R Seremban sbb x taw jln nk ke rumah pengantin..
..Jam 9, konvoi pengantin lelaki pn smpai..
..Setelah tiba di rumah pengantin pompuan, kami pn tunggu hampir 30 minit..
..Xtaw npe..
..Then, bru laa akad nikah n masjlis persandingan..
..Tepat jam 4 ptg, aku n family brangkat pulang ke Tg. Malim sbb tkot jem..
..CNY kn da habis..
..Lpas jek tol Seremban, tros jem smpai Sepang..
..Rehda jelaa..
..Aku smpai umah jam 7..
..Gmbr di bwh sekitar majlis brlangsung..






 



No comments:

Post a Comment