Tuesday, February 1, 2011

Awak, Satu Dalam Sejuta

..Aku Rindui Si Dia..
..Rindu pada Senyuman Manis Si Dia..
..Rindu pada Suara Si Dia..
..Rindu pada Manja Si Dia..
..Rindu pada Mata Si Dia..
..Rindu pada Ketawa Si Dia..
..Rindu pada Keayuan Si Dia..
..Rindu pada Kasih Sayang yang telah Si Dia berikan pada Aku..
..Rindu Segalanya Pada Si Dia..
..Aku Mencintai Pada Si Dia..
..Sangat Mencintai Pada Si Dia..
..Sangat-sangat Mencintai Pada Si Dia..
..Teramat Sangat Mencintai Pada Si Dia..
..Aku Sayang Pada Si Dia..
..Sangat Sayang Pada Si Dia..
..Sangat-sangat Sayang Pada Si Dia..
..Teramat Sayang Pada Si Dia..
..dan..
..Aku Perlukan Si Dia dalam Hidup Seharian Aku..

..Awak, beri saya peluang untuk saya tebus kesilapan saya.. Saya perlukan awak.. Saya Cinta pada awak.. Saya Sayang pada awak..

No comments:

Post a Comment