Wednesday, February 9, 2011

Kemas Bilik

Assalamualaikum..

..Haa, memandangkan bilik aku sekian lame da x kemas, mood aku pn tetibe rajin sesgt, aku kemas laa bilik..
..Last aku kemas bilik, seminggu sebelum Adilfitri..
..Skang, da bulan Feb..
..Da dkt 4 bulan x kemas bilik.. haha..
..Mne x yee, sejak abis SPM, bgn pn kul 10-12 tgh hari..
..Mse bile nk kemas bilik..
..Soo, pe lg, aku pn operasi bilik aku besar-besaran..
..Aku start kemas kul 9 pg, tamat jam 3 ptg..
..Pastu, tdo !! haha
..Pix di bwh utk tatapan..

..Meja stdy aku setelah disucikan.. hehe.. Meje nie juga lah tmpt aku stdy utk SPM smpai 3-4 pg.. Skang?? Da xdduk da kt meje tuh.. huhu..

..Board aku, tmpt aku lekat bende2 pentinx..

..Haa.. Pix aku ketika kecil.. Sungguh comel.. haha

..Borang jamboree.. X hantr2 lg.. hee

..Koleksi buku minat aku..

..Dlu, rak nie laa penuh ngn buku2 rujukan, buku2 skola.. Skang, hanye nie jek yg tinggal..

..Buku2 latihan.. Aku masih simpan.. X nk buang..


..Koleksi aku.. Sebenar yee byk lg tpy byk da jahanam.. Soo, nie jek yg tinggal..

...Da kosong.. hee

..Note aku paling romantik.. haha..

..Pe kes nie?? Buku skola 1 rak jek.. Buku2 kete, cycling 2 rak.. hahaha

..Jdual 5AK1 masih suci lg.. hehe

..Koleksi buku aku lg.. Bpe byk daa buku aku..

..Pix aku ketika kecil vs pic aku da besar.. hehe


..Koleksi gmbr..

..Pic family..

..Pintu tandas yg sentiase ditutup rapi.. hahaha

..Aku da abeh kemas, kucing aku lpk atas katil aku..

..Aku taw bilik aku x secantik bilik kowg.. Tpy aku brsyukur pe yg de.. hehe

No comments:

Post a Comment