Sunday, February 20, 2011

Pencarian Si Dia

..Salam..
..Kowg bce tajuk, mesti nk taw pe isi kandungan kn..
..Mule2 mmg aku taip asaskn tajok, tpy da lame kemudian, aku taip lari dri tjok..
..Xcye, kowg bce dlu..
..Ok..
..Mksd sbenar tjok nie, aku lebih kpd trtumpu kpd ciri2 pompuan yg aku suke..
..X brmakne aku tulis pcl ciri2 pompuan nie aku nk cri pompuan len..
..Xkn yee aku cri..
..Haty aku msih blom dpt menerima sesiapa lg..
..Kecuali, Si Dia..
..Ok, brbalik kpd ciri2 pompuan tdy..


1.. Skang, aku mmg bz ngn aktiviti aku iaitu, brkayuh.. Sbb aku ngh training nk msok jamboree.. Tpy aku ase, maybe tahun nie jek aku aktif dlm brkayuh sbb bulan 9 da intake msok U.. Soo, aktiviti nk brkayuh tu, kurang laa.. Kesimpulan yee, aku minx Si Dia phm ngn situasi aku skang.. Aku xdela kayuh 24 jam.. De mse yee aku training.. Aku bukan pentinx kn diri sendiri, tpy aku ase nie peluang aku utk aku ceburi bidang sukan nie.. Aku juz minx Si Dia pham, n aku akn totaly pham isi haty Si Dia.. Kowg yg bce nie jdi saksi aku..

2.. Setiap kali aku brcinta, walaupn pompuan tu da penah wt taik ngn aku, aku akn SIYES ngn Dia.. Kecuali Dia da penah wt taik ngn aku lebih dri 3 kali, aku xkn trime blik..

3.. Jika jodoh aku ngn pompuan yg x brtudung, xpe.. Aku xkesah.. Tpy aku xkn trime kalo rambot die cm warne pelangi.. haha.. Tpy aku akn ttap akn cri pompuan yg brtudung..

4.. Aku nie suke pompuan yg de gaye.. Yela, die pndai brgaye.. TPY !! BUKAN SEX SEXY..!!

5.. Minah rempit?? MINX MAAF !! Xkn ku trima.. Minah drift?? InsyaAllah.. Tgk perangai die dlu.. hehehehe

6.. Aku suke pompuan yg ayu, lemah lembut tpy at the same time, gle2 ckit.. Xpham?? Kowg puyee pcl laa.. Taste aku.. hahaha

7.. Aku nie suke buli membuli.. Buli adk aku.. Soo, aku suke pompuan yg suke kene buli.. Pstu pompuan tu buli aku blik.. Aku xkesah.. hehehe.. Buli cre POSITIF yek..

8.. Haa.. !! Pentinx nie.. Aku suke senyuman yg manis (jimat beli gula sbb da manis.. haha), pndai amik haty org tue, brjimat (bukan aku kedekut), brtimbang rase, rajin mengemas umah (sbb aku xsuke umah brsepah2), pembrsih, n mcm2 laa.. Ssah nk senaraikn satu persatu.. haha..

9.. Dia pndai membahagikn mase ngn family, xtinggal solat, syg kt family..

10.. N.. Sng dipjok.. hahahaha..

_THE END_

No comments:

Post a Comment