Monday, February 7, 2011

Formula 1 2011


 Assalamualaikum..

..Syukur alhamdulillah Formula 1 2011 bkal membuka tirai x lame lg..
..Da dkt 3-4 bulan aku x dgr bunyi keunikan enjin dan da lame x tgk kelajuan kete2 F1 nie.. hehe..
..Penah suatu ketika dulu ketika aku darjah 3, pasukan Sauber Petronas membuat pertunjukan kete dieowg di Kuantan..
..Mse dieowg wt show, aku sentiase ttop telinge dri awl smpai habis..
..Walaupm hanye 2 kete jek dieowg perform, tpy bunyi die, mak ai..
..Brnanah telinge.. hehe..
..Tu dlu, skang len..
..Mse tu aku darjah 3, kire standart laa aku ttop telinge..
..Skang?? X ttop telinge da.. hahaha..
..2 minggu lepas, ayh ckp kt aku..
.."Aim, tahun nie kte g tgk F1 kt Sepang.."

..Pehh !!..
.. X sabar aku nk g tgk..
..InsyaAllah, 10 April nie F1 akn brlangsung di Sepang..
..Aku ase cm nk cpt kn jek mase..
..X saba doh..
..Skang, aku cri t-shirt Mercedes GP..
..Nanti leh pkai g Sepang.. haha..
..Tpy xtaw lak nk cri kt ne..
..Pape pn, thanks pade Ayah yg sudi bwk aku g Sepang tgk F1 this year.. hee..
..Ok, beberape team sudah lancarkn kereta dieowg nk musim nie..
..Dan jugak beberapa peraturan FIA telah brubah..
..Skang aku nk memperkenalkan kereta2 mereka..

Ferari F150


Lotus T128


McLaren MP4-26


Mercedes MGP W02


Red Bull RB7


Renault R31


Sauber C31


Toro Rosso STR6

No comments:

Post a Comment