Sunday, January 30, 2011

Hanya Untuk Awak

..Awak..
..Saya sentiasa SAYANG dekat awak sampai akhir hidup saya..
..Saya akan RINDU dekat awak sampai akhir nafas saya..
..Saya akan buktikan awak yang CINTA terakhir saya..
..Saya BERJANJI, saya akan membahagiakan awak walaupun awak jauh dari saya..
..Saya akan ingat awak sampai hujung nyawa saya..

..Awak..
..Terlalu banyak rintangan yang saya tempuhi..
..Awak minta putus sebulan sebelum saya menghadapi SPM..
..Kenapa awak perlu juga minta putus??..
..Awak tak kesian ke tengok saya??..
..Saya nak SPM..
..Selepas kita putus, Tuhan saja yang tahu bagaimana hati saya menderita..
..Saya tension nak SPM..
..Tension dengan masalah kita..
..Kalau awak betul nak putus, tak boleh ke beri kerjasama pada saya selepas saya hadapi SPM??..
..Saya cakap ini bukanlah nak salahkan awak..
..Tapi, kenapa awak perlu buat begitu??..
..Tahun awak pula akan hadapi SPM..
..Awak dah tak ada masalah..
..Awak senang..
..Tak macam saya dulu..
..Awak happy..
..Saya??..
..Tapi, saya mendoakan untuk awak dan keluarga awak..
..Saya doakan untuk awak agar awak dapat menjawab dengan tenang, memperoleh keputusan yang cemerlang dan saya mendoakan keluarga awak sentiasa dilindungi oleh Allah S.W.T...

..Awak..
..Nilai awak dalam hidup saya terlalu tinggi..
..Saya cuma mampu membeli awak untuk melihat awak bahagia, diberi kasih sayang..
..Itu saja yang saya mampu beli..
..Menitis air mata bila saya terpaksa melepaskan CINTA saya..
..Apakan daya, saya harus melepaskan dan merelakan CINTA saya pergi..
..Untuk melihat awak bahagia..

..Awak..
..Dulu awak penah BERJANJI dengan saya..
..Kita akan kekal bersama hingga akhir hayat kita..
..Saya pegang JANJI itu..
..Sekarang JANJI itu telah bertebangan di ruang angkasa..

..Awak..
..Saya akui..
..Sebelum kita berkenalan, saya susah untuk mencintai dan menyangi awak..
..Tapi setelah awak mengunkapkan kata JANJI awak, saya dapat merasakan yang awak betul-betul mencintai saya dan menyangi saya..
..Alhamdulillah awak..
..Selepas dari itu, Allah memberikan CINTA dan SAYANG saya pada awak..
..Sehingga sekarang, saya MENCINTAI dan MENYANGI awak..

..Awak..
..Setiap hari saya nantikan moga-moga ada sinar dalam hidup saya..
..Tapi, makin saya kejar, makin jauh awak hilang..
..Awak tahu tak??..
..Saya rela sakit daripada melihat awak sakit..
..Awak adalah segalanya untuk saya..

..Awak..
..Saya sayangkan MAHLIGAI kita..
..Saya terlalu luka untuk menerima keputusan ini..
..Bagi awak, ini yang terbaik untuk awak..
..Tetapi bukan bagi saya..
..Hampir setahun kita bersam..
..Saya tahu, awak menyesal membuang masa bersama dengan saya..

..Awak..
..Andainya Allah memendekan umur saya di atas dunia ciptaan-Nya..
..Maafkan saya..
..Saya doakan agar awak mendapat lelaki idaman awak ketika saya disana..
..Saya harus rehda..
..Biarkan saya akhiri sisa kehidupan saya..

..Terima kasih tunjukkan saya jalan kehidupan..
..Terima kasih pernah membahagiakan saya..
..Terima kasih jadi yang terbaik dalam hidup saya dan awk..
..Terima kasih menjaga saya..
..Terima kasih kasih sayang awk..
..Terima kasih halalkan makan minum saya..
..Terima kasih mendidik saya..
..Terima kasih kerana CINTA itu indah..
..Terima kasih ajar saya kenal CINTA..
..Terima kasih kepada MAHLIGAI kita..
..Terima kasih kerana ajar saya hidup seperti lilin yang menerangi orang lain..
..Terima kasih untuk segalanya..

..RINDU awak selamanya..
..SAYANG awak selamanya..
..CINTA awak selamanya..

..Awak..
.."Hanya ada satu pelita yang dapat kita pegang dan sentiasa menyala dimana-mana jua pun, yang tetap akan menerangi tempat kita sendiri, iaitu rasa KASIH SAYANG dan CINTA pada segala-Nya.. Begitulah CINTA saya dalam diri awak.. Ianya akan menerangi diri kita untuk selamanya"..
.."It just our relationship is over but our love is not over"..

..Maafkan saya jika kata-kata saya ini membuat awak marah pada saya..
..Bukan niat saya untuk ungut awak..
..Bukan niat saya paksa awak..
..Kata-kata ini adalah dari hati saya sendiri..


From: Mohamad Zaim
To: Qurrainis

.."Maafkan aku.. Aku tak bisa hidup tanpa kamu.. Fahamilah aku tak bisa hidup tanpa kamu"..

No comments:

Post a Comment