Thursday, January 6, 2011

Luahan Hati Ku Kepada Mu..



..Kita hanya mampu merancang, tapi Tuhan yang menentukan segala-Nya..
..Memang jika diikutkan hati ini, aku mahu bersamamu..
..Kehilanganmu dalam hidupku amat aku terasa sekali..
..Aku tidak tahu pada siapa harus aku luahkan..
..Jika memang ini takdirnya, aku rehda dengan permergianmu dalam hidupku..
..Cuma, satu permintaanku jika aku diberi peluang sekali lagi, akan aku cuba menghargai mu..
.. Tidak akan aku sia-siakan peluang yang diberi..
..Sudah banyak kali aku cuba melupakan diri mu, tapi apa yang aku dapat??..
..Setiap masa saat aku merindukan dirimu..
..Tidurku terganggu dengan mengingati dirimu..
..Kejamnya kau buat aku begini..
..Salah sangat ke perbuatan diri ku ini terhadap dirimu??..
..Ke mana saja aku pergi, aku tetap merasakan dirimu dekat dengan diriku ini..
..Aku sering ingin menghadiahikan mu sesuatu daripada diriku ini yang banyak melukan hati mu..
..Kenapa sukar untuk kau menghargai diriku??..
..Aku hanya ingin meminta perhatian, kasih sayang dari dirimu yang amat berharga pada aku..
..Bukanya meminta wang ringgit..
..Aku juga tahu batas-batas waktu antara kita..
..Lumrah manusia, sentiasa merasa tidak cukup dengan apa yang dapat??
..Bagi mu, ini adalah jalan terbaik untuk dirimu..
..Tetapi tidak bagi diriku ini yang banyak membuat kecelakaan padamu..
..Penyesalan tetap terasa dalam diri ini, namun masa tidak akan berputar kembali..
..Aku akan terus berjalan sambil mengingati kenangan antara kita..
..Percayalah..
..Hanya nama mu dalam diriku ini..!!..

 Aku Masih Sayang Pada Mu..
Aku Masih Cinta Pada Mu..
 Aku Masih Perlukan Pada Mu..



Oleh: Mohamad Zaim..
Kepada: Qurrainis..

No comments:

Post a Comment