Thursday, May 12, 2011

Dalam Kenangan, 5 Akaun 1 2010

..Salam, Sahabat..
..12 Mei 2011..
..Da hampir setengah tahun aku meninggalkn 5 Akaun 1 2010..
..Kini, rakan2 sperjuangan yg len nga membuat persiapan utk melanjutkn pelajaran..
..De yg msok Form 6 di K. Jo..
..De msok UiTM, Maktab, Poli n mcm2 lg lahh..
..Merate rakan2 aku melanjutkan pelajaran trmsok lah diri ku nie..
..16 Mei, brmula lahh kehidupan aku sebagai pelajar Universiti Kolej Shahputra, Kuantan..
..Perasaan brdebar, usah dikate..
..Perasaan sdih, sukar utk di luahkn..
..Yela, bkal brjauhan dgn family..
..Sme gak sperti sahabat2 aku yg lain..
..Mse alam prsekolahan dlu, mmg BEST..
..X trckp best yee..
..Ponteng kelas, graw2 ngn cikgu, gelak2 ngn rakan sekelas, kene mara dgn cikgu, g mkn sme2, stdy sme2, brdating dlm kelas (bukan aku)..
..X trtaip aku nk tulis sume aktiviti yg pelajar2 5 Akaun 1 lakukan..
..Aku bkal merindui sume kenangan tuhh..
..Ketika di U taw di mane2, sume pekare tuhh xkn brlaku..
..Trutame yee, brgraw dgn guru2..
..Pecye lahh..
..Xkn brlaku..
..Agk2 ye, ble 5 Akaun 1 dpt brjumpe semula..
..Aku pasti, rmai akn menunggu saat nie..

..Maryam, ketua kelas 5 Akaun 1 2010..

..Zuwaidah, salah seorg memperoleh keputusan SPM yg paling GEMPAK !..

..Gan Kok Reng.. Time Math dgn Cikgu Ngantini, asyik die jek nk tanye soalan.. Time cikgu ngh ajar pn leh lg menyampuk n tanye soalan kt cikgu.. Mcm laa kami nie xde soalan nk tanye.. hehe.. 

..Afifah n Anisah.. Jgn gado2 yekk.. hehehe..

..Farhan n Amira.. Kowg due mmg sekepale.. Zuwaidah pn sme cm kowg.. hehe..

..Lihatlahh.. Betape kukuh yee prsahabatan mereka.. Peace No War !..

..Izudin, Farhan, Memeg, Piqa.. Dieowg nie laa suke wt bicing dlm kelas.. hehe..

..Peace !..

..Firdaus n Afifah..

..Lachumana n Dhaya.. Lachumanan, senyum kambing.. Dhaya, (no komen).. hahaha..

..Mse nie celeb birthday Liyana..

..Amira sowg jekk xjdi wt muke trkejut.. hahaha..

..Cikgu Fazidah.. Guru Perdagangan..

..Cikgu Azwa.. Guru Akaun..

..5 Akaun 1 johan Futsal kategori perempuan..

..Wajah aku mse skola.. Mmg windu ar bju nie.. huhuhu..

..Mse nie, trial exam.. Xde paper, borak jap..

..4 Sahabat..

..Pe kowg wt tuhh??..

..Brsayang2 lahh kowg ngn cikgu Fazidah tuhh.. haha..

..Tande penghargaan utk guru kelas kami..

..Sahabat2 aku..

..Pehh din.. Semangat stdy.. huhuhu..

..Aku pn.. hahaha..

..Hanye lakonan..

..With teacher Suriati..

..Dgn cikgu Fazidah n cikgu Azwa..

..Dgn cikgu Ganesan.. Cikgu Ganesan sentiase wt kami trtawa..


..The End..

No comments:

Post a Comment