Tuesday, March 8, 2011

MTB Kg. Pisang

..Salam..
..Pe khbr kwn??..
..Sory laa, da lme x update blog..
..Da dkt seminggu ase yee..
..Maklum laa, bz ngn brkayuh..
..Pastu, aku lak asyik demam jek minggu lepas n lps blik dri brkayuh ahad lps..
..Dokter ckp, mungkin faktor cuace..
..Aku sendiri akui, mmg panas..
..Ok, entry aku kali nie, pcl aku offroad di Bukit Pisang..
..Tpy npe tjok aku "MTB Kg. Pisang"??..
..Jwpn yee..
..Da de cte "Zombi Kg. Pisang", aku ganti kn ngn "MTB Kg. Pisang".. hehee..
..Ok, offroad kali nie, nk kate mencabar, x gak..
..Yg buat trcabar yee sbb keadaan cuace..
..Fuhh !! Gua ckp, mmg panas..
..Kami brgerak dri mamak 24 jam pn kul 8 lebih..
..Soo, mmg lg bpe minit jelaa matahari nk trpacak..
..Then, aku lak bwk bekalan air mmg ckit..
..Hanye, 1 btol air kosong n 1 btol 100plus..
..Prjalanan sejauh 40km..
..Mmg satu pengajaran buat aku..
..Pape pn, aku enjoy trek tuh..
..Mmg syok layan..
..Gambar dibawah cerita yg sebenar..

..Rider2 bru tiba di mamak 24 jam..

..Giant XTC2 kepunyaan Ironman..

..Warm up dlu sblom brkayuh..

..Pehh !! Rider mne nie?? hahahahak

..Adik Syakir dri Slim River..

..Aie brsama Giant ATX yee..

..Setibe yee die laluan offroad, rider2 buangkn angin tayar beskal.. Jgn men2, beskal pn buang angin.. Bukan manusia jek.. hehe..

..Brgambr dlu sblom memulakan offroad..

..Insiden pertama Ironman.. hehe

..Aku n adk Syakir.. Letih gak woo.. Padahal dpn tuh, de lg bukit lg tinggi.. haha

..Nie laa bukit yg aku maksudkan tdy.. Dieowg nie pn separuh jln jek kayuh.. Pe nth ke lg aku.. hehe..

..Haa !! Pnjang umor.. Pe lg, tolak beskal laa.. Jatuh saham aku.. hahaha

..Cikgu Mat Nor dri Slim.. Ayh kpd adk Syakir..

..Sblom naik, posing dlu.. Jap lg, tolak beskal.. hehehe

..Setelah tiba di puncak.. Masing2 cri air.. hehe

..Puncak paling tinggi Bukit Pisang..

..Kuda2 trbaring keletihan..

..Fuhh !! Pe tuh?? Awek ke?? Mmg tangkas kowg pndang kalo awek lalu.. hahaha

..Ironman senyum mendaki bukit..

..Agak2 pe laa aku ckp tu ek??..

..Rider2 brlumba utk smpai ke puncak..

..Benti rehat lg.. Nk amik nyawa dlu.. hehehe..

..Speacialized spe nie??.. hehehe

..Geng2 MTB lembu menghalang perjalanan kami..

..Setelah tiba di mamak.. Tgk wajah aku.. Mse nie aku da mula sakit pale.. Panas woo..

..Pastu bsuh beskal.. hehe

No comments:

Post a Comment