Saturday, June 18, 2011

Nurfarahanim

..Nurfarahanim..
..Beliau adalah salah seorg kwn baik aku..
..Kini, beliau telah meninggal dunia pada 18 June 2011..
..Beliau meninggal kerana trlibat dlm kemalangan jalan raya..
..Amat menyedihkn apabila aku mendpt berita kehilangan kwn baik aku..
..Aku dgn arwah mula rapat ketika aku habis SPM..
..Mase tu, die keje di KFC Tg. Malim..
..Kalo aku g KFC, aku selalu kaco die..
..Masa birthday aku, aku n kwn2 aku sambut birthday aku kt KFC..
..Arwah turut serta..
..Mase aku msok Shahputra, die slalu contact aku..
..Arwah penah ckp kt aku, jgn lupe die..
..Kini, aku mmg xkn lupe kn die..
..Salah 1 sbb arwah rapat ngn aku adalah arwah minat dlm dunia fotografi..
..Aku xde laa pro lg dlm dunia fotografi tpy aku juz share kpd arwah pe aku da pelajari..
..Last aku msj die, seminggu sebelum arwah meninggal..
..Aku hanye mampu brdoa untuk arwah agar arwah ditempatkn dikalangan org yg beriman..

..Fara, sy xkn lupekn awk.. Awk adalah sahabat sy.. Terima kasih atas sume jasa baik Fara..

..Al - Fatihah..

2 comments: